باب اسفنجی : پلیس را خبر کن | SpongeBob SquarePants
سریال ها › باب اسفنجی مدت زمان: 58 دقیقه سال تولید: 2018

دانلود انیمیشن باب اسفنجی : پلیس را خبر کن با دوبله فارسی SpongeBob SquarePants

در انیمیشن باب اسفنجی : پلیس را خبر کن مثل همیشه، پلانکتون نقشه کشیده تا فرمول سری همبرگر خرچنگی را بدزدد و مثل همیشه آقای خرچنگ و باب اسفنجی در لحظه آخر سر می‌رسند. آنها در حال تعقیب پلانکتون هستند که یک افسر پلیس ناگهان از راه می‌رسد و پلانتکون را به جرم دزدی دستگیر می‌کند تا به زندان بیاندازد. در همین حین آقای خرچنگ با خوشحالی از راه می‌رسد تا فرمولش را پس بگیرد اما پلیس آن را به عنوان مدرک جرم با خودش می‌برد و به آقای خرچنگ حتی اجازه‌ی اعتراض هم نمی‌دهد.

باب اسفنجی وحشت می‌کند و می‌گوید بدون فرمول سری نمی‌تواند همبرگر مخصوص درست کند. همه‌ی مشتری‌های رستوران با ناراحتی آنجا را ترک می‌کنند. رفتن مشتری‌ها به این معنا است که پولی به صندوق رستوران وارد نمی‌شود و این خط قرمز آقای خرچنگ است. در ادامه انیمیشن باب اسفنجی پلیس را خبر کن ، آقای خرچنگ تصمیم می‌گیرد همراه با باب اسفنجی در لباس پلیس وارد اداره پلیس شوند و فرمول را پس بگیرند. باب در ابتدا قبول نمی‌کند و این کار را مخالف قانون می‌داند اما بعد که تهدید می‌شود که شغلش را از دست می‌دهد، قبول می‌کند و لباس می‌پوشد.

در مسیر رفتن به اداره پلیس، باب اسفنجی که حسابی جو گیر شده است شروع به گیر دادن و دستگیر کردن مردم می‌کند. او یک دختر کوچولو را به جرم نداشتن مجوز فروش بیسکوییت دستگیر می‌کند. وقتی به اداره پلیس می‌رسند، رئیس پلیس از اینکه آنها یک جنایتکار تحت تعقیب را دستگیر کرده‌اند خوشحال می‌شود. ظاهرا اوضاع خوب پیش می‌رود.

در زندان، پاتریک هم سلولی پلانکتون می‌شود. پلانکتون او را فریب می‌دهد تا کمک کند از زندان فرار کنند. او در واقع می‌خواهد به اتاق مدارک برود و از آنجا فرمول سری را پیدا کند. آقای خرچنگ هم در لباس پلیس، در جستجوی اتاق مدارک است. کدامیک موفق می‌شوند زودتر فرمول را پیدا کنند؟ تماشای انیمیشن باب اسفنجی : پلیس را خبر کن را از دست ندهید.

همچنین علاوه بر این قسمت سایر قسمت‌های انیمیشن باب اسفنجی دوبله فارسی را هم می‌توانید از سایت یا اپلیکیشن ویزور تماشا کنید. ضمن آن که انیمیشن روح 2020 ، انیمیشن فروزن 2 ، تینکربل و پیترپن، سینمایی بره ناقلا ، انیمیشن کوکو، هتل ترانسیلوانیا 1 ، من نفرت انگیز، مربی اژدها 3 و ... نیز در این وب سایت در دسترس شما علاقمندان به انیمیشن قرار دارد.

نقد و بررسی

۹۹/۰۳/۱۱
فیلمی زیبا وعالی برای بچه ها بود ممنونم بخاطر فیلم های خوبتان برای کودکان

ثبت نقد جدید

برای ثبت نقد باید وارد سایت شوید.